Garanția banilor înapoi:
Dacă nu sunteți 100% mulțumiți de produsele nostre (achizitionate online) și calitatea lor, le puteți returna în 14 zile calendaristice și veți primi toți banii înapoi.
Când ne returnați produsul, trebuie să împliniți următoarele condiții:
- Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);
- Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu poate fi returnat, nu mai poate fi comercializat ca si produs nou
- Produsul trebuie să nu fi fost deteriorat de către client.
- În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă, iar in cazul in care acest lucru nu este posibil o sa va returnam toți banii.
- Produsul trebuie să fie exact ca in momentul primirii (să aibă etichete, pachetul ce îl protejează nu trebuie să fie deteriorat).
- Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire.
- Noi ne obligăm să facem returnarea banilor în 14 de zile, cu excepția situațiilor în care specificăm că durează mai mult. Banii vă vor fi trimiși prin transfer bancar către contul oferit de către client. Banii care vi se vor returna vor fi cei plătiți pentru produs, nu pentru serviciile oferite.
- Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului sunt in sarcina exclusiva a clientului.
- Nu se pot returna produsele care sunt aduse pe comanda (de la furnizor) la solicitarea clientului.
1. Trebuie sa sunati la Möbelhaus, la 0256455555 sau 0784999991, sa ne transmiteti ca vreti sa returnati produsul. De asemenea trebuie sa ne trimiteti o notificare in scris pe mail sesizaremobelhaus@yahoo.com in care sa specificati ca doriti sa renuntati la produs. In cerere va rog sa specificati numele si prenumele, data primirii produsului, si datele contului bancar: cont IBAN si numele titularului de cont. De asemenea va rog sa atasati factura si dovada platii (OP-ul in care sa se vada numarul de cont)! Contul trebuie sa fie acelasi din care s-a efectuat plata.
2. Ambalajul produsul trebuie sa fie la fel cum l-ati primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv! Saltelele care au fost desigilate nu se pot returna din motive de igiena (Conf. Art.16 litera e OG 34/2004).
3. Produsul retur trebuie sa ajunga la depozit Giarmata calea Lipovei 1185 (km 9), clientul va raspunde de felul in care produsul va ajunge la depozitul Möbelhaus. In cazul unui produs deteriorat, ajuns in depozitul firmei neconform Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea sau neacceptarea returului.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, deteriorari, ambalaj deteriorat sau incomplet accesorii lipsă, factura lipsa, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
In cazul acceptarii returului:
Diminuarea se aplica intre 5%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client dupa receptionarea si examinarea produselor retur. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur sau in 14 zile de la solicitarea returului (in cazul in care vanzatorul s-a oferit sa se ocupe el de transportarea produsului retur). In acest cost intra doar valoarea produselor, nu si transportul aferent returului sau costul altor servicii.
Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente. Saltelele care au fost desigilate nu se pot returna din motive de igiena.